Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום וברכה. השואל הינו אברך בן תורה גרוש בן 47 עם 5 ילדים שעומד לשאת רווקה בעלת תשובה בת 44 שחיה ולומדת במדרשה מספר שנים. בית הוריה של המדוברת חילוני ומנהגם לארח מידי שבת לסעודות שבת את אחיה החילונים הנשואים עם ילדיהם הקטנים כאשר הנ"ל נוהגים להגיע במהלך השבת ברכבם או עכ"פ לשוב בתום הסעודה עם רכבם לביתם, וכמובן שלא מן הנמנע שמתבצעים בבית חילולי שבת. השואל הביע דעתו בפני הבחורה שלא יוכל באופן הנ"ל של אוירת חילול שבת להתארח בבית הוריה בשבתות ויסכים לבקר רק באמצע השבוע, מאידך לבחורה קשה עם העניין שכן זה הזמן היחידי שמתאפשר לה לפגוש את האחיינים שלה. השאלה היא מאחר ולבחורה מאד קשה עם העניין האם יש היתר דרך קבע להתארח באופן של אוירת חילול שבת. ובאם לא והבחורה תעמוד על דעתה האם לבטל את השידוך? תודה

הרב רזיאל כהן

– לענ"ד אסור לבטל שידוך על וויכוח צדדי כזה.

– לגבי השבתות – עם רצון טוב אפשר למצוא הרבה פתרונות, כ"י ביקור לעיתים רחוקות יותר, או לכווין את זמני הביקור לשבתות בהם התפוסה בבית ההורים שלה מצומצמת ונסבלת.

– אני חושש יותר לגבי הילדים של האברך שישהו במקום כזה בשבת, ולזה צריך באמ למצוא דרך שלא תסכן אותם.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן