כתובה לזוג עם ילדים
צריכים להרשם ברבנות ולהינשא זה לזה כדת משה וישראל בטבעת קידושין וחופה וכל תהליך של זוג רגיל.
מרן הגרע''י כתב בטהרת הבית ח''ב (עמ' פ''ח במהדורא החדשה) שמותר לבעל לנגוע בכלי המטה של אשתו נדה כשאינה שוכבת עליהם ונשאלתי מה הדין אם יושבת עליהם לכאו' יש להקל משתי סיבות א)כך משמע לשון הרב ב)ראיתי בספר סוגה בשושנים שכתב שכששוכבת עליהם יש לאסור דהוי כאילו לבושה בהם ע''ש וביושבת מסתבר דלא חשיב כלבושה דאנחנו מתירים לישב שניהם על ספסל אחד ואי הוי כלבושה לכאו' היה נכון לאסור?
נראה שהצדק עמך להקל בזה. אולם דוקא באקראי, שהדבר קרוב בעיני העם למלבושים שעליה.