Menu
שאל את הרב
print
אא

אני סובלת שנים מכאבי ראש קשיים (מיגרנות) אשר משבשים את חיי , אני לא מסוגלת לתפקד לטפל בילדים ובבית הכל נופל על בעלי, ביצעתי בדיקת mri שהתוצאה הייתה אותות חריגים בודדים בחומר הלבן העמוק הפרונטלי, לצערי נפלתי על נוירולוגית אשר הפחידה אותי מאוד ולטענתה אני נמצאת בסיכון גבוה לשבץ מוחי בגיל צעיר, והסיכון לכל מיני מחלות יותר גבוה. לצערי לרפואה אין מה להציע חוץ מתרופות אשר תופעות הלוואי שלהם חמורות. לצערי אני לא מצליחה להוציא מהראש את דברי הרופאה ואני חייה בפחדים וחרדות עקב הכאבים, ניסיתי סגולות מספרו של הרב אדיר עמרוצי אך לצערי לא היה שיפור. אשמח לקבל עצה מרגישה מיואשת

הרב אליהו מאדאר

התורה נתנה רשות לרופא לרפאת, לא להפחיד ולייאש. וכמה פעמים אמרו דברים בטלים ומבוטלים שאין להם שום בסיס רק דמיונות. החיים של כל אדם נתונים אך ורק בידו של הבורא יתברך. היום החיים של כל בני האדם (כמעט) בלחץ גדול, הן מצד לחץ החיים, הפרנסה וחינוך הילדים והשמועות וכו'. אם אדם לא יחזק עצמו בבטיחון מלא בבורא, קשה לו מאד.

לכן עצתי: א. לבדוק אם יש תרופה אצל רופאים טבעיים שמועילה לזה, ולנסותה.

ב. ללמוד מעט בכל יום בספרי מוסר המדברים על מדת הבטחון, ובמיוחד בספר הקודש חובות הלבבות שער הבטחון, שמאריך ומרחיב מאד בפרטים, או שאר ספרים הקרובים ללבך.

ג. לקרוא כל יום מעט מזמורי תהילים, וליתן צדקה קצת בכל יום, ולהתפלל שבזכות זה, ה' ישלח רפואה וישועה.

ד. לבדוק ולפשפש במעשים, ואם יש איזו מריבה עם שכנים, קרובים וכיוצא, להגיע לשלום, שהוא מקור הברכה.

ויה"ר שנשמע בשורות טובות בישועת הפרט והכלל.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן