שלום לכבוד הרבנים קצרה דעתי מלהבין מה שכתב הגאון ראש הישיבה בספר דרכי העיון (עמוד ט) שכתב שיש הבדל בין אלמא לאלמה וכתב שם אלמה פירושו אם כן למה וכתב שלא הבחין בזה בעל התורה לשמה בסימן תי והרי התורה לשמה בסימן הנזכר באמת כתב שאלמא יכול להתפרש הא למה והביא ראיה מספר הליכות עולם שער ב פרק א שכתב שם בהדיא שאלמא יכול להתפרש בתור למה לצערי אין בידי הספר הליכות עולם כרגע אבל כמדומני שהביא ראיה ממסכת גיטין בדף ה עמוד א ובאמת שבגמרא שלנו בגיטין כתוב אלמה אבל בכל זאת לא זכיתי להבין מה הוקשה לגאון ראש הישיבה שהרי הראיה של התורה לשמה עומדת עדיין מהספר הליכות עולם בשער הנזכר שכתב בהדיא שאלמא יכול להתפרש בתור למה וא"כ כוונת התורה לשמה שאין ראיה ממה שכתב האב בית דין כי יש לפרש כוונתו על דרך שכתב בהליכות עולם ואפילו אם גרסתנו בגמרא לא כמו שכתוב בהליכות עולם הראיה מההליכות עולם אשמח שתאירו את עיני ואגב אגיד שכנראה נפלה טעת סופר בספר הקדוש דרכי העיון בעמוד נג אות כד כתוב שם וכן דיבור רש"י בפרשת וישב (ל"ז י"א )ע"כ וזה אינו אלא בפסוק י"ח תודה רבה מראש