Menu
שאל את הרב
print
אא

ברצוני לבדוק את נושא המתנות שנתן אברהם אבינו לבני הפילגשים . הנני מטפלת ברפואה טבעית,דיקור,צמחי מרפא ,התבוננות בלשון,דופק,עיניים וכ'ו. מודלים אלו צמחו במזרח הרחוק (קדם?) . שאלתי היא כך : קראתי את הדיון של הרב בנושא הפסוק בחיי שרה . אני מבינה שמדובר בשם טמא שהוא נתן להם ,אך יחד עם זאת התחברתי לתשובה של הרב שאין חיות ומציאות אחרת ממנו יתברך ,על כן השיטות הללו מחקירותיי נמצאות גם בספרים הקדושים אצלנו בווריאציה שונה כמו אבחון ע"י דופק המטופל,התבוננות בלשון ועוד...(הרמב"ם הקדוש עסק ברפואה הטבעית כידוע) אף על פי שנתן להם שם טמא הבסיס שואב מהאמת ??? ממה שאני מבינה ואני עובדת בתחום שנים אין זה כישוף כלל חלילה כי אין אנו משתמשים בשמות ויוצ"ב. זוהי רפואה טבעית ,האם יתכן ואלו חלק מהמתנות ???

הרב אדיר כהן

לדעת מו"ר ראש הישיבה ועוד הרבה רבנים גדולים, כל טיפול שהוא טבעי, ולא ע"י שמות טומאה וכיו"ב, אין כל מניעה, ואפשר לכתחילה להשתמש בו. וע"ע בספר מקור נאמן ח"א (סי' תתק"כ).

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן