שם ה’
באמת כן מפורש בשו”ת תורה לשמה סי’ תצ”ו להקל בזה בכל שמות הקודש מלבד אדנו”ת וי”ה, והמנהג היום להחמיר הוא כנראה ייבוא ממנהגי האשכנזים.
לאחרונה נגלה לי שקיים ספר נוסף בשם "סנסן ליאיר", אך הוא קדום יותר ושייך לרב חיד"א. רציתי לדעת, האם יש סיבה שמרן הרב מאזוז בחר לקרוא לספרו בדיוק באותו השם כמו החיד"א?
בהקדמה הוא כתב כמה טעמים למה קרא בשם זה. עיין שם.
ומה שיש עוד ספר קדום בשם זה, אין בכך כלום, וכמדומה שרוב שמות הספרים יש כמה מחברים שקראו בשם זה. ולדוגמא ספר "בית דוד" יש בית דוד דסלוניק, ובית דוד ביסטריץ, ובית דוד לייטער, ובית דוד טעביל, ועוד.