Menu
שאל את הרב
print
אא

אני רווק בן 28 לומד בישיבה וכל פעם שהציעו שידוך כמעט תמיד ומיידית היה בעל כרחי נגרם הרהורקישוי קרי איך שהציעו וזה מתסכל אותי מאוד מאחר ואני משתדל לשמור שלא יהי כך לכן המתנתי עד עתה. באתי לשאול האם עדיין לדחות ולחכות אולי אצליח שהתופעה תחלוף ללא האיסורים הנ"ל או להמשיך אעפ"כ שהרי לצערי אין באפשרותי לדעת כלל איך למנוע הבעיה הנ"ל בכל פעם שמציעים לי ואיני יודע מה לעשות ואבא שלי לוחץ עלי מאד לשמוע (שאלתי לב' רבנים ולא ידעו וא' מהם הוסיף שהתופעה ידועה ויש בזה פסק מהגרי"ז גוסטמן אך לא אמר מה. ובס' מעיין האומר ח"ט כ' לחכות למי שסתם שסולד מנשים מטעם ד"א אך אני שואל מצד א"ה סי' כא' כג') 

הרב אליהו מאדאר

לענ"ד אין נכון להמתין עוד וכי אם תמתין יסתדר העניין. ואדרבא אפשר שיחמיר לכן תמהר לשמוע ולינשא בקרוב ובשעטו"מ 

ולעיקר הבעיה אני מבין שאתה ב"ה שומר על עיניך ומחשבותיך , רק שיש אנשים שכל דבר כזה ודומה לו. מפריע להם ומביא להם הרהורים וכו' ואתה אחד מהם.

ועצתי

א. שלא תחשוב ע"ז יותר מדאי וגם אם קרה חלילה מקרה בלתי טהור תטבול ותחזור בתשובה ואל תחשוב ע"ז 

ב.תרבה בקריאת תהלים וזוה"ק ועשה לך חק קבוע בכל יום 

ג.  כמדומה שמעתי שחוסר בויטמין D גורם לזה ויש היום כדורים של ויטמין D וזה עוזר. יש לברר אצל חתנים מנוסים וותיקים שיתכן שיש להם דברים לעזור 

ד. התפלל ע"ז מעומק הלב והבא ליטהר מסייעין אותו. 

וה' יהיה עמך

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן