Menu
שאל את הרב
print
אא

אחי מתחתן, ואינו שומר תורה ומצוות, החתונה מעורבת והחברות של הזוג יהיו בחוסר צניעות. עם זאת, אחי מאד מכבד אותנו ואוהב אותנו וחשוב לי הקשר איתו. בכל מקרה, בזמן הרחקודים הגענו להסכמה שבעלי ילך הבייתהשאלותי: 1. האם מותר לשבת בשולחן צדדי רחוק פינתי ועם גב לריקודים בזמן שלפני הרחקודים ? 2. האם אפשר להשתתף בריקודים נפרדים עם מחיצה שיהיו בשלב הראשון כאשר ההסתובבות באולם וההגעה לרחבת הריקודים עשויה להיות דרך נשים לא צנועות? 3. האם יש איסור לבעלי שהוא אברך להצטלם בתמונות משפחתיות.בהן חלק מהבנות אינן צנועות. אם יביט רק בעיני הצלם ולא בהן? אציין, שהנושא רגיש לי מאד ואני בויכוח עם בלי שאינו רוצה להכנס לאירוע כלל. כי יש שם נשים לא צנועות

הרב מאיר גבאי

עדיף שהבעל לא ילך לאירוע כלל אם אכן יש שם נשים פרוצות, ובשעת הדחק ושלום בית , אפשר שילך עם ראש למטה אחרי אשתו, עד לאחר החופה ויצא מיד.

אם יש פינה עם מחיצה לגברים בלבד יוכל הבעל לשבת שם, וכן אם יש פינה עם מחיצות לנשים ישבו שם נשים כשרות. 

שהבעל יצטלם עם פרוצות מכעור הדבר ואולי גם חילול השם.

אולי עם הזמן יראו כמה הדבר חשוב לכם שאינכם יושבים עמהם יחליטו לתקן את השמחות בצניעות או לפחות יעשו פינה לדתיים וחרדים עם מחיצות והאמת והשלום אהבו.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן