Menu
שאל את הרב
print
אא

קראתי בכמה מקומות וכן ראיתי את ילקוט יוסף סימן רל"ג, ג' שאומר: מצוה מן המובחר לכתחלה להתפלל מנחה עם החזרה מבעוד היום, קודם שקיעת השמש. ולא לאחר את תפלת מנחה עד השקיעה. וכן נראה שהיה מנהג רבינו האר''י ז''ל [להתפלל מנחה סמוך לשקיעה, ולא אחר השקיעה]. ומכל מקום אם הצבור התעכבו מלהתפלל מנחה והמתינו למנין כדי להתפלל בצבור, רשאים להתפלל גם אחר השקיעה, בתוך שלש עשרה דקות וחצי [בשעות זמניות] מהשקיעה. מה הסיבה שאין אומרים כאן משהו מעין זה: "כדי לצאת ידי חובת כל הדעות עדיף לסיים תפילה וחזרה לפני השקיעה"? לא ראיתי בשום מקום שהמקלים להתפלל אחר השקיעה אומרים נוסח מעין זה?

הרב ירון ביתאן

כי באמת גם המחמירים וסוברים שאסור להתפלל מנחה אחר שקיעה מודים שאם התחילו לפני השקיע מותרים לעשות חזרה אחר השקיעה ועיין בשו"ת יצחק ירנן ח"ג סימן ט')

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן