Menu
שאל את הרב
print
אא

לכבוד מרן ראש הישיבה שליט"א קודם שאלתי ברצוני להודות בשמי ובשם אברכי הכולל שבו אני לומד לרבנו שליט"א על החיזוק השבועי באמונה וביטחון ובדעת תורה צרופה של מרן שליט"א אנחנו מחכים לשיעור של הרב ממש מהשעה 11 במוצא"ש עד לשעה 10 במוצא"ש שלאחריו וברצונינו לברך את מרן שליט"א שיאריך ימיו בטוב ושנותיו בנעימים ושידריך אותנו עד ביאת משיח צידקנו בב"א בבריאות איתנה אמכי"ר שאלתי לרב. כבודו הזכיר שמועות ודברים כמה וכמה פעמים בשם ר' אמנון יצחק, וידוע לכלל הציבור שדיבר כמה פעמים על ת"ח וגם על גדולי ישראל שליט"א {וכמדומני שדיבר גם על מרן שליט"א} ושאלתי לרב האם זה לא יכול להתפרש ח"ו שהרב נותן לו "גב" ? כי אנשים יוכלים לומר:הנה מרן ראש הישיבה מזכיר אותו בשעוריו וגם קורא לו ר'. יורנו הרב ויאיר את עיננו ותודתי נתונה מראש על התשובה בברכת ימים על ימי מלך תוסיף בבריאות איתנה אמכי"ר

הרב שלמה יהונתן מאזוז

יישר כח על הברכות ומאחר שמרן שליט"א אינו פנוי להשיב לכל שואל ומבקש להבין דב"ק והרבה מכתבים מעביר לאחרים שישיבו העדיפו במערכת להעביר את הדברים אלי הצעיר.
והנה מאחר ודעתו של מרן גבי האיש ושיחו ידועה, ולאחרונה נדפסו דבריו בס' מגדולי ישראל ח"ג באחד המאמרים על מרן הגר"ע זצ"ל ע"ש וגם בע"פ כידוע.
מאידך אין דרכו של מרן שליט"א "למחוק אנשים" ולהתייחס אליהם באופן שיטתי בזלזול ובמלחמה בלא צורך, ואפ' עסקנים בעלמא ופוליטקאים שגרמו צער עצום למוה"ר ועט"ר נר"ו  מוזכרים בספר הנ"ל עם התואר ר'.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן