Menu
שאל את הרב
print
אא

ב"ה תודה לבורא העולמים אשתי ילדה לפני כשלושה שבועות בן ראשון הלידה הייתה בניתוח קיסרי (בגלל שהייתה מצוקה לתינוק בשעת הלידה) הרופאים אמרו לה שהיא צריכה להשתמש בכדורים למניעת הריון לפחות שנה וחצי (אם היא לא רוצה שגם לידות הבאות היו בניתוח), רציתי לשאול את כתר תורה שליט"א מה דעתו בזה? ואם כן, או לא, כיצד ניתן לנהוג?

הרב אליהו מאדאר

מזל טוב ללידת הבן הראשון הי"ו ויה"ר שתזכו לגדלו לתורה למצות לחופה ולמעשים טובים, ותזכו בס"ד לעוד זרע קדש של קיימא בריאים ושלמים לעבודתו יתברך 
ראשית יש לדעת אף שהלידה בניתוח היתה בניתוח הכל לטובה מאתו יתברך, נכון שזה קשה אבל בעזהי"ת הכל יעבור ותתחזק, והעיקר שהבן בריא ושלם ותרוו ממנו נחת יהודי אמיתי.
ובעיקר השאלה, באופן זה אין מה לעשות צריך לקחת הפסקה ולעשות בינתיים מניעה, כדי שלא תבוא לידי סכנה אח"כ ח"ו, כן דעת כל הרופאים וכן מורים הרבנים, 
אמנם כמה זמן לקחת ליקח מניעה, כמדומה כי שנה וחצי זה זמן ארוך הרבה ובדרך כלל די בשנה ואפילו פחות, אולם הכל תלוי איך היה הניתוח ובמצב בריאות האשה, לכן תלך לרופאה הבקיאה ותתיעץ איתה גבי זה, וגם איזה סוג ליקח. 
וה' יהיה בעזרכם 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן