Menu
שאל את הרב
print
אא

זוג נשוי  שמקיימים אורח חיים חרדי. בעל אברך אישה עם מטפחת בצניעות ברוך השם אך עדין לא זכו לילדים לישועה המיוחלת לא ע"י טיפולים ולא בכלל. מהי עצת הרב?

הרב אליהו מאדאר

"קוה אל ה' חזק ויאמץ לבך וקוה אל ה' " התפלל ולא נענה יחזור ויתפלל, יהודי לעולם אינו מתייאש כי ה' אלקיו עמו, מוה"ר הגאון הצדיק רבי משה לוי זצ"ל ג"כ חיכה לידים חמש שנים מנישואיו, והעיד על עצמו שכל אותו זמן חכיתי בתפלה, ולא על רופאים רק התחזק בתפלה, ואח"כ ב"ה נפקד בבנים שיחיו, גם מרן הגה"ק רבנו מצליח מאזוז זצ"ל היו"ד המתין לילדים למעלה משבע שנים ונולד לו בן אחד (ונפטר ל"א) ושוב המתין עוד שבע שנים וב"ה זכה לבנים גדולים ומאירים שיחיו, והרבה כאלו ללמדך שלעולם אין להתייאש.
נכון אני מבין שהדבר קשה, חדש ועוד חדש, שנה ועוד שנה, וחושבים אולי כעת, והנה נתבשר בשורה טובה ושוב אכזבה. אך יש לזכור שהכל בכל כל, מידו המלאה והרחבה ויש לו באוצרו נשמות רבות, וברגע שיעלה רצון לפניו לפקוד אותכם בזרע קדש של קיימא לא יתעכב הדבר אפילו רגע קטן.
ואכתוב כמה עצות הנלע"ד שיפתח המזל ותתקבלנה התפלות בקרוב בעזהי"ת.
א. לומר מזמור לתודה כל יום 1כדי להודות לה' גם על הקושי וההמתנה, וזה סגולה לעורר רחמים 2 "לתודה" אותיות תולדה שבעזהי"ת תהיה בקורב .
ב. לקרוא וללמוד כל יום כמה דקות בספר חובות הלבבות שער הבטחון המחזק את הבטחון בה' ב"ה שהכל ממנו, ומימלא יבוא טוב, וכן רגיל לומר מרן הגאון ראש הישיבה נר"ו בזמנים כעין אלו.
ג. הבעל אברך, איני מכירו אבל אם אינו נזהר לדבר באמצע הלימוד יקבל על עצמו שבאמצע הלימוד לא ידבר דברי חולין, ואם הוצרך יגמור העניין ויסגור את הספר, ואח"כ ידבר (מחוץ לביהמ"ד) 
ד. האשה בצניעות במטפחת, לשים לב אם גם שאר העניינים מתוקנים, כלומר בגדים ארוכים, חצאית מכסה את כל הרגל, ובגדים רחבים ולא צמודים והשאר.
ה. אני מניח שגם בבית אתם צנועים ובכ"ז אין מזריזים אלא למזורזין לשים לב ולהקפיד בקדושה וצניעות גם בבית ובחדר , איש ואשה שזכו שכינה ביניהם.
ו. לומר כל יום מעט פרקי תהלים וליתן צדקה כמה פרוטת כפי היכולת, ולבקש שבזכות זה ה' יפתח את ררחמה ותיפקד בקרוב 
חזקו ואמצו ובקרוב תבשרו אותנ בשורות טובות

שאלת המשך:

אני מכיר זוג חרדי שהביאו ילדים אחרי 15 שנה ולאחרונה נתפרסם באזורי על זוג חרדי לאחר 30 שנה. אצלכם יהיה בע"ה עוד השנה, אך אין מה להתייאש.

מערכת האתר

חזק וברוך 
ויה"ר שיתבשרו בשורות טובות

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן