Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום לרבנים וסליחה על השאלה אך היא מאוד מציקה,נשאלתי על ידי חוזר בתשובה ואין לי מה להשיב,בענין מה שציותה התורה ״ואת זכר לא תשכב משכבי אישה״,הרי אם אדם נולד עם הנטיה הזו וזה ממש אצלו כמו להבדיל בין איש לאישה ,אז הרי זה נסיון שאין אדם יכול לעמוד בו וצו זה נועד לכשלון מראש,אז מה הביאור כאן? עם כל הרגישות בנושא הייתי חייב לשאול כי זה מציק לי מאוד משנשאלתי על הענין.. 

הרב אליהו מאדאר

מצוות התורה נועדו לכלל ישראל (למעט מקריים יוצאי דופן כגון חש"ו) ואם ציותה התורה מצווה זו, סימן שאפשר לעמוד בה ואף אם ח"ו נולד אחד עם נטיה זו הרי כל איש רגיל נולד עם נטיה לאשה כפי שהטביע הבורא ב"ה באדם ואעפ"כ אסור לישא כל אשה וגם אשה המותרת לו יש תהליך של קידושין ונישואין ואפילו אחר שהיא אשתו יש זמנים שאסורה עליו ולא יאמר אדם, יש לי נטיה, תאווה, רצון, חשק וכו' כי בודאי יש בכח האדם להתגבר ע"ז זמן וזמנים, ויש אנשים מסכנים שלא מצאו שידוכם ומחכים שנים רבות האם משום כך נתיר להם לעשות מה שלבם חפץ ח"ו. אלא ודאי שאפשר לאדם להתגבר ה"ה וכ"ש בשאלה זו,
וגם אם חלילה נולד בנטיה זו מסכן, תחילה כמדומה שיש טיפול שעוזר לו להתגבר ע"ז, ועוד יכניס בלבו דברי קדושה ולא ימשוך עצמו לדברים אלו וכיוצ"ב ויתרחק יותר מאחרים מעניינים אלו, וידביק עצמו בקריאת הזוהר הקדוש שמטהר את הנשמה ובקריאת תהלים שידביק עצמו בבורא ב"ה ויתפלל ע"ז מכל לבו, ובודאי שייענה מן השמים 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן