לימוד תורה בעיון
אם טוב לו ללמוד לאט ובעיון למה שלא ילמד כך? אדרבה זה הלימוד היותר טוב ומוצלח.
אולי יקבע איזה מעט זמן לבקיאות בתורה, וברוב הזמן יעסוק בתורה בדרך שהוא אוהב ומתחבר.
בספר משנת הסופר כתב שעור שהומלח על ידי גוי עושים ממנו עור הבתים וקלף אבל ראוי להימנע מלעשות ממנו רצועות אבל בעניין של עיבודי העור לשמה כותב הפרי מגדים שהקלף והבתים חמורה קדושתם יותר מרצועות ואם חמורה קדושתם אז איך יכול להיות שבעור שהומלח על ידי גוי ראוי להימנע מלעשות רצועות אבל מותר לעשות קלף ועור הבתים? שאלה שנייה שלא קשורה לנושא כל כך אבל אני צריך לשאול אותה זה האם אני יכול לסכם את הספר יריעות שלמה על מנת לזכור אותו טוב? תודה וסליחה על העיכוב מצטער אם אני שולח פעם שנייה את השאלה כי לא הצלחתי לקבל תשובה כמו שצריך על הראשונה
באשר לספר משנת הסופר הנ"ל תשאל את המחבר!
ובאשר לסכם את ספר ירעות שלמה אפשר לסכם את הספר כדי להתכונן למבחן ולזוכרו הייטב (כמובן לעצמך ולא לעשות ממנו קיצור ולפרסם)