אנו לא סומכים הרבה על הכתר. למשל בשירת האזינו עשה 67 שורות במקום 70, ויש כמה שורות שם יוצאות החוצה. בענין ''ויתא'' לא בדקנו ונראה עוד בלי נדר. שוב ראיתי במנחת שי שהביא ד' דעות בזה, ויש אומרים שלדעת בן אשר מלעיל (כ''כ רד''ק), וכן הכריע רוו''ה על פי יהבי הנקדן, וכן מנהג העולם מדורי דורות. ואם תמצא לומר שעשינו כבן נפתלי לא הפסדנו כלום, שיש עוד שלשה מקומות בתנ''ך דנקטינן כבן נפתלי (ביקרותיך, לחונן דלים יקבצנו.וייף בגדלו). ואין כאן מקום להאריך.