מי אמר שאבדו, מה שלא נזכרה, מפני דאמרינן במסכת מגילה דף יד: נבואה שצריכה לדורות נכתבה ושלא נכתבה לדורות לא נכתבה. והיינו שהתנ"ך לא מספר סיפורים של אבותינו אם לא נמסר בהם מסר לדורות, לפי רצון הבורא. ובענין דריוש יש בזה מחלוקת אם בנה של אסתר, כי יש אומרים שלא נתקרבה כלל אל אחשורוש, כמדומני זו גם דעת הזוהר. ולמדו מדכתיב "בבואה" לפני המלך. ואיתא בגיטין דשדים יש להם רק בבואה ולא בבואה דבבואה, ולכן מפרשים שעשתה בבואה שדומה לה והיא היתה נגשת במקום אסתר.