Menu
שאל את הרב
print
אא

שמעתי שיעור של מרן פה"ד נר"ו שאמר שיש משום יוהרא בהנחת רצועות תפלין שחורות משני הצדדים. ולכאורה יש להקשות, נהי שבדור הקודם היה בזה משום יוהרא, היום שהדבר נפוץ מאד ונהיה 'סטנדרט', אין בו יותר משום יוהרא, כשם שהאחרונים כתבו שהיום אין משום יוהרא בהנחת תפלין דר"ת?

רבני בית ההוראה

א. לא שמעתי שהרב אמר שזה משום יהורא, בשו"ת מקור נאמן ח"א סימן ס"ג הרה הסביר מה הבעיה שיש בהשחרת הרצועות ובסימן ס"ד הרב התיר ללבוש זאת בתנאי שהצד החיצון הוא מבריק יותר ע"ש. וכנראה כוונת הרב באומרו יהורא במקרה ששני הצדדים מברקים או אם מוציא לעז על אחרים שלא מניחים, וכיוצא,

שאלת המשך:

הרב אמר שיש משום יוהרא. קישור לשיעור: https://www.ykr.org.il/modules/Videos/page/4782

רבני בית ההוראה

לא אמרתי שהרב לא אמר אמרתי שאני לא שמעתי מהרב ומ"מ כבר כתב הרב בשו"ת מקור נאמן הנ"ל שאם צד החיצון יותר מבריק מותר

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן