בעניין קריאה בתורה
התלשא היא לא מוקדמת במילה, אלא תמיד המיקום של התלשא הוא בצד ימין של המילה, ולכן מה שעושים הקוראים את השני גרשין והתלשא באותו מקום, נראה שהם צודקים. וכן המנהג בישיבת כסא רחמים.
אולי לא הבנתי כל מה שכתבתם אבל נ”ל שעניתי על השאלה.
האם זאת דעת ראש הישיבה? יש שאמרו משמו שאין לומר תחנון
לא מצאתי לו שכתב כן. אבל שאלתי את ר' אמיר דאדוואנד הי"ו ואמר לי שבאמת ראש הישיבה אמר שאם עושים לו סעודה אחר התפילה ושרים לכבודו יכולים לוותר על התחנון. אבל אם הוא רק עולה לתורה ולא עושים לו סעודה אחר התפילה, אומרים תחנון.