Menu
שאל את הרב
print
אא

ראיתי כמה תשובות בנושא באתר, אבל עדיין איני בטוח מה עליי לעשות, ולכן אשאל בעצמי: אישתי שתחי' יוצאת לעבודה בין השעות שש ורבע לשש וחצי בבוקר, ואני אחראי ברוך השם להעיר את הילדים ולקחת אותם לגנים שלהם. תלוי איך הם קמים בבוקר, אבל בדרך כלל אני מסיים עם הפיזור שלהם בשעה שבע וחצי - שמונה. עולה לי השאלה מה אני עושה לגבי תפילת שחרית: מצד אחד אני יכול להתפלל במניין מניין פועלים (מתחילים הודו בחמישה לחמש) - אבל אז רוב הזמן התפילה היא לפני הנץ (ולפעמים אפילו לפני עלות השחר). מצד שני אני יכול להתפלל אחרי שאני מפזר את הילדים (בהנחה שאני לא מפספס זמן קריאת שמע כי אני קורא לפני כן) - אבל אז אני יוצא לעבודה מאוחר וחוזר הביתה מאוחר יותר (אחרי שעה שבע בערב, קרוב לזמן השינה של הילדים) וזה גורם צער גם לאישתי וגם לילדים. אין לי כל כך אפשרות להתפלל ביחיד בבית, כי אני נמצא עם הילדים. מה עליי לעשות?

הרב מצליח מאזוז

מותר לך להתפלל תפילת פועלים, הבעיה שהזמן שנקבת בשאלה זה מוקדם מדאי ולא יוצאים בו ידי חובה כלל! הזמן המוקדם ביותר הוא להתחיל ברוך שאמר בעלות השחר, ולסיים ישתבח סמוך לזמן הנחת טו"ת ואז יניחו טו"ת וימשיכו את התפלה 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן