Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום הרב יש לי שאלה בקשר למניעת הריון. אני רציתי לדעת אם אוכל לקבל היתר לקחת גלולות אני נשואה ב"ה ויש לנו שלושה ילדים קטנים. שני בנים ובת. בעלי עובד בשתי עבודות ואברך ביום. אני לומדת ועובדת. בקיצור ב"ה מאוד עסוקים. אני ילדתי את בתי הקטנה לפני שנה. ועכשיו ההוסת חזרה ואני חוששת מהריון נוסף בשלב הזה. אני לא מוכנה לזה נפשית. ב"ה שיש לנו שלושה ילדים אבל לפעמים זה קצת קשה. אנחנו רחוקים מההורים שלנו ולא מקבלים מהם עזרה בשמחרה או משהו כזה. הכל רק עלינו. וזה ב"ה הרבה עבודה. בעלי רוצה תשןבה דווקא מבית ההוראה  שלכם. תודה רבה על התשובה ועל הזמן.

הרב אליהו מאדאר

בדרך כלל שאלות כאלו, נכון לשאול את הרב באופם אישי דרך הטלפון וכיוצא.
ומכל מקום למעשה לפי הנתונים בשאלה, כיון שכבר קיימתם מצות פריה ורביה על ידי בן ובת ברוך ה', אף על פי שיש מצוה "ולערב אל תנח ידך" וכל זמן שיש כח ואפשרות לאדם להביא עוד ילדים, מצוה גדולה עושה, וכל נשמה שיורדת עולם מלא הוא, ומקרב את הגאולה. מכל מקום אם מרגישים קושי גדול, ובגלל זה נכנסים חלילה ללחץ ולחוסר שלום בית וכיוצא, אפשר להקל ולדחות קצת עד שנתיים מהלידה האחרונה.
וה' יעזור שתגדלו את כולם בנחת ובהצליחה לתורה ויראה.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן