בכוסכוס וכיוצא, שעדין אינם ראויים לאכילה ורק על ידי העירוי יוכשרו לאכילה, הדבר ברור כמו שכתב מורנו הרב זצ"ל בספרו חלק ב' עמוד שנ"ה, לאסור בזה. לגבי עלי תה שנתנו עליהם מים חמים קודם שבת וכעת רוצים לתת עליהם שוב, שנחלקו בזה הפוסקים, הנה בעניותי אין בכוחי להכריע, ואין הכרעת תלמיד מכרעת, אך מסברא נראים דברי האוסרים, וכמו שפסק מורנו הרב זצ"ל (שם עמוד שנ"ט). והמיקל יש לו אילנות גדולים לסמוך עליהם, אך אנן בדידן מחמירים בזה בלי נדר, והרוצה להקל יכול לערות עליהם מכלי שני, ויצא אליבא דכולי עלמא, אף על פי שגם בזה יש מחמירים, ואין כאן מקום להאריך.