Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום וברכה. למה ישנם ספרים שמכון הרב מצליח הוציאו פעם ומזמן אזלו מהשוק ולא הוציאום שנית. לדוגמא לקט הקציר שעבד עליו מרן רה"י ויצא בתמוז תשנ"ב ומאז לא יצא שוב, ובכלל בקושי נמצא בספריות אפילו. וכן גנזי חכמי תוניס ובו שלושה ספרים מרבני תוניס יצא לפני הרבה שנים בהוצאת המכון ועדיין לא חידשו את ההוצאה וכן לא מוכרים אותו בכלל? אולי גם הספר כה לחי לרבי ישראל חדאד שהוציא מרן רה"י וכיום הוא לא בנמצא מלבד ספריית הישיבה? ואולי יש עוד ספרים נוספים שהוציאו פעם ובכלל איני יודע על קיומם. תודה רבה

הרב אדיר כהן

ספר לקט הקציר וספר כה לחי, אף שהוגהו על ידי מרן ראש הישיבה, לא יצאו על ידי הישיבה.
וספר גנזי חכמי תונס יצא על ידי מכון הישיבה, וכן עוד ספרים רבים, וספרים שיש להם ביקוש מהקהל יוצאו פעם שניה  בעזרת ה'. וכל שכן אם יש נדיבים שחפצים להוציא ספר מסוים שיכולים לפנות להנהלת הישיבה, וישתדלו בעזרת ה' למלא מבוקשם. אך ספרים שכבר יצאו, ואין כעת ביקוש רב, ולא נדיב מסויים שחפץ להוציאם, אם כן נותנים עדיפות ראשונה לספרים שעוד לא יצאו, וכן כדי לחבר ולערוך ספרי יסוד טובים ומדויקים.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן