שם ה’
באמת כן מפורש בשו”ת תורה לשמה סי’ תצ”ו להקל בזה בכל שמות הקודש מלבד אדנו”ת וי”ה, והמנהג היום להחמיר הוא כנראה ייבוא ממנהגי האשכנזים.
להניח ספר על גבי ספר בכדי להגביהו, מה הדין באופן כללי ומה הדין כאשר הספר המשמש להגבה הינו ספר במעלה גדולה יותר, כמו כן מה דעת הרב מאיר מאזוז. אם אפשר בבקשה מקורות בכדי שאוכל להראות לאדם ששאלה
אסור אלה אם כן היה הספר כבר מונח שם במקרה, אז מותר להניח עליו ספר אחר להגביהו. כן כתב בשו"ת מקור נאמן חלק א' סימן תשט"ו.