שאל את הרב
print
אא
שלום א. לעניין הקשירות למה לא לקשור כשיטת הרמב"ם אם נוהגים כמותו לענייין מס'החוטים ועוד הרי הב"י כותב שהמנין הזה היא רק ללבן בזמן שאין תכלת? ב. למה פוסק מרן רה"י כדעת הרמב"ם לעניין מניין החוטים והרי נראה לכאורה שרוב הראשונים לא סוברים כדעת הרמבם כמובא בב"י סי' יא? תודה רבה

הרב יהונתן מאזוז

יש על נושא זה תשובות רבות באתר וגם בשו"ת מקור נאמן חלק ב' סימנים ס"ח-פ"ד עיין שם ותמצא תשובות ומקורות בהרחבה לכל שאלותיך.
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
!שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0