שאל את הרב
אולם ראיתי בספר וזאת הברכה ( עמוד 143 ) שהביאו שטוב שגם בני הבית יאמרו אותה. וציין לזה דברי המג"א ( סימן רא' ס"ק ב') ושכן הורה הגריש"א זצ"ל. והאמת שכן משמע קצת כך מדברי המג"א הנ"ל. ולפ"ז י"ל שאין המנהג כך או יש טעם לזה ולחלק בין נדו"ד לדברי המג"א ?
רבני בית ההוראה
ראה במקור נאמ"ן (שם) שראה דברי המגן אברהם והכה"ח שהעתיקו וע"ז כתב שמנהג הספרדים אינו כן ונהרא נהרא ופשטיה.
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור