Menu
שאל את הרב
print
אא

עיינתי בספר "ויגד משה" בעניין המשנה הציונית ובמחילה מכת"ר אבל נחרדתי לעניין שהרב שם כתב (כמדומני הרב בן ציון ובמחילה אם אני טועה) "אם הרב היה מגיע לארץ הוא היה מיד בורח למאה שערים" ואני הק' שואל האם הרב לא היה יודע להתמודד עם החילוניות בארץ? האם לא היו גדולים באותה תקופה שידעו להתמודד עם הציונית החילונית בארץ בינהם הרבנים ר' שלום ור' יוסף משאש זצ"ל או מעט לפני קום המדינה הרב קוק זצ"ל?? ממאמר זה אני הבנתי שהרב היה משנה הרבה דיעות אם היה שוהה פה בארץ ואני הק' חושב שלא משום שכמו שהרב קוק והרב משאש והבבא חאקי קדושי עליון ועוד רבים אחרים זיע"א ידעו להתמודד ולא ברחו ל"מאה שערים" והמשיכו עם דעותיהם הציוניות וכך גם היה יכול להיות הר' כלפון משה הכהן

הרב אדיר כהן

בויגד משה כמדומה שכתב כן משם בנו של רבי כלפון ואם כן לא עליו תלונתך. אך איני יודע עד כמה השמועה נכונה ומדוייקת אחר שבנו של מוהרמ"ק רבי שושן וכן נכדו שגדל אצלו רבי ניסים לא הלך להתגורר במאה שערים.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן