Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום א} בלוח השנה פר' ראה אין שום הארההערה שמוציאים ב' ספרים ?! וגם לעובדה שבסוף ההפטרה צריך להוסיף ב' פסוקים + ב' פסוקים ב) בחומש דברים " ה מ ד ו י י ק " פר' ראה אין בכלל התייחסות לעובדה שהשבת היא שבת וראש חודש כמו ב-4 החומשים ? וגם אין בחומש אחרי הפר' האחרונה את הקריאה לשבת וראש חודש!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ג) להזכיר אתם מתהדרים ב נ ו צ ת " ה מ ד ו י י ק " הסידור........ החומש........ התהילים ......... הלוח ....... ובדיעבד לא "ה מ ד ו י י ק " ואפילו לא " מ ד ו י י ק " מסתבר שאתם ככל ההוצאות לאור " עבודת השם " "למען שמו באהבה" " כוונת הלב " וכו' שהם מדוייקים ל פ ח ו ת כמוכם והם לא מתהדרים בשום נ ו צ ה ובשום תואר ( הענוה היא מידה טובה ) תודה

רבני בית ההוראה

ליעקב היקר שלום רב!
היינו שמחים להשתדל לענות לך תשובה ולהעביר את השאלה לרבנים, כמו שקיבלת לע"ע תשובה על 8 שאלות, וקיבלת תשובות מנומקות ומסודרות שלא נשלפו מהשרוול אלא רבנים חשובים ועסוקים פינו מזמנם וטרחו לענות לך תשובה להניח את דעתך.
לצערנו בתקופה האחרונה הולך ומסתמן כי כבודו לא מוטרד מעצם התשובה אלא הינך היחיד ששולח שאלות שנשמע מהם ריח של קטרנות גרידא. אנו רוצים להאמין שחלילה שכך הם פני הדברים אלא כל כוונתך לשם שמים.
בכל מקרה לשאלה זו כמובן שלא נוכל להדרש לענות בגלל אופי הניסוח, נשמח תמיד לעמוד והשיב לך בהתנדבות על שאלות לכל שואל שידע להעריך את הטרחה של הרבנים המשיבים.
המשך יום טוב.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן