טעה בקידוש שחרית
יצא ידי חובה, ואף הוציא אחרים אף שהם עומדים ע”פ הסברות שכתבו הפוסקים לגבי קידוש של ליל שבת, עיין למרן בב”י סי’ רע”א וחזו”ע ח”ב עמ’ ט”ו ואילך.
לפי מרן ראש הישיבה האם מותר במוצ''ש לאדם שמחמיר כדעת ר''ת לעלות לרכב שאדם אחר פותח לו את הדלת.
נראה שאין טעם להחמיר בזה שאינו עושה שום איסור לא מדאורייתא ולא מדרבנן ומי שפותח ונוהג ברכב אינו עושה שום איסור למאי דקימא לן שהעיקר להלכה כדעת הגאונים וכפי מנהג העולם.