Menu
שאל את הרב
print
אא

רק תיקון קטן לשואל בשאלתו השלישית, אע"פ שבספר אור לציון כתוב צד של היתר לגבי פאה, הרב מוצפי שיחיה העיד ששמע מהרב ישרות כמה וכמה פעמים שהוא אוסר פיאות לגמרי מכל וכל כל (אפשר למצוא זאת בשו"ת באתר שלו) ויש לפרסם דבר זה וכבר ידועה התשובה של מר"ן זצ"ל ביביע אומר לגבי מחבר הספר אור לציון שהוכיח שלא ייתכן שנתכב ע"י חכם בן ציון זצ"ל, ועיין עוד למר בריה דרבינא הרב יצחק יוסף שליט"א בשיעור האחרון מוצ"ש פרשת קורח שדיבר בנושא ודו"ק.

הרב אדיר כהן

1. בענין דברי מהר"ם אלשקר, עיין בישוב דבריו בשו"ת תפלה למשה (חלק ה' סימן נ"ו והלאה) באורך.
2. בענין הרב אור לציון. במחילה מכבוד תורתו, דברי מרן הרב עובדיה יוסף ביביע אומר (חלק ט' אורח חיים סימן ק"ח) הם חוזרים על ספר אור לציון חלק ב' והלאה. אבל התשובות שבחלק א' נכתבו על ידי הרב המחבר בעצמו. ומכל מקום עיקר דברי הרב אור לציון בחלק א' הם על אשה גרושה ואלמנה, כמו שיראה המעיין שם היטב. ואם כן יתכן ואסר את הפאה לאשה נשואה כמו שהעידו תלמידיו בשמו. ועיין עוד במכתב הרב שרגא בראש ספר דבר ה', ובשו"ת ויאמר משה ירדני (סוף חלק ב').

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן