אנו הספרדים מפטירין תמיד בהפטרת הפרשה האחרונה כי בה מסימים בפרשיות אחרי מות – קדושים וכמו שכתב מרן בסימן רפ"ד סעיף ז' וכן כתב מורנו הרב בברית כהונה (חלק אורח חיים מערכת ה' אות ח') ובשו"נ (חלק א' סימן כ') והאשכנזים מפטירים באחו"ק בהפטרת אחרי כי הפטרת אחרי מדברת גם בענין פרשת קדושים והפטרת קדושים מדברת בענין תועבות ירושלים ומעדיפים לדלג עליה כשאפשר. כמבואר באחרונים
ובתוניס נהגו כשהן נפרדות להפטיר באחרי "הלדרוש" ובקדושים "התשפוט" ואם בפרשת אחרי הפטירו מחר חדש, מפטרירין בקדשים "הלדרוש" וכשהן מחוברות מפטירין בהפטרת אחרי שהיא "הלדרוש" (כן כתב מרן זקני הגאון איש מצליח בקונטרס המערכות כתב יד, וענין זה יודפס בעזרת השם בקובץ ויען שמואל חלק י"ח)