בעניין קריאה בתורה
התלשא היא לא מוקדמת במילה, אלא תמיד המיקום של התלשא הוא בצד ימין של המילה, ולכן מה שעושים הקוראים את השני גרשין והתלשא באותו מקום, נראה שהם צודקים. וכן המנהג בישיבת כסא רחמים.
אולי לא הבנתי כל מה שכתבתם אבל נ”ל שעניתי על השאלה.
אנחנו בחו"ל השנה, חל אחרון של פסח בשבת וקראנו עשר תעשר. שבת זו היתה רגילה לבני א"י. מדוע א"כ ממתינים עד פרשת בהר בחוקותי להשלים את החיסרון כשהיינו יכולים להשלים בתזריע מצורע?
שמעתי ממרן ראש הישיבה שליט"א שעדיף לחבר תזריע מצורע שהן קשורות אחת לשניה מה שאין כן בהר בחוקתי שאין כמעט שום קשר ביניהם ולכן כשאין הכרח אין מחברים אותם.