בעניין קריאה בתורה
התלשא היא לא מוקדמת במילה, אלא תמיד המיקום של התלשא הוא בצד ימין של המילה, ולכן מה שעושים הקוראים את השני גרשין והתלשא באותו מקום, נראה שהם צודקים. וכן המנהג בישיבת כסא רחמים.
אולי לא הבנתי כל מה שכתבתם אבל נ”ל שעניתי על השאלה.
בעל קורא איטר יד ימינו, באיזו יד יאחוז באצבע שמצביעים בה על מקום הקריאה?
לגבי פירות כתב מרן ,(בסימן ר"ו סעיף ד') שיאחז בימינו ובאיטר כתבו הבן איש חי והכף החיים שם שיתפוס ביד ימינו אבל המשנה ברורה כתב שיתפוס בימין דידיה וכאן באיטר אם יכול לתפוס ביד ימין דעלמא ולא יתבלבל יש לעשות כן אליבא דכולי עלמא ואם עלול להתבלבל אפשר ךסמוך על המקלים כך נראה לעניות דעתי