Menu
שאל את הרב
print
אא

הנני עובד (זמנית) בתור קופאי באחד מסניפי רשת "אושר עד". כחלק מעבודתי אני שוקל במשקל האלקטרוני מוצרים הנמכרים לפי משקל (פירות וירקות, קפואים וכדומה), והנה היום, בטרם סיימתי את עבודתי, גליתי להפתעתי כי המשקל המשמש אותי איננו תקין וכי הוא מוסיף בין 100 ל-170 גרם (לפחות) בכל שקילה! כמובן שמיד יידעתי זאת את הלקוחה, והצעתי לה לשקול שוב מחדש את כל המוצרים הרלוונטים.
חשוב לי לציין עוד כי אני יושב מול צג מחשב המראה לי את המוצרים שנקלטו למחשב ע"י הברקוד, ואת הפרטים של כל מוצר כגון מחיר משקל ועוד, ולמעלה מן צג המחשב (ומגובה העיניים שלי) נמצא צג המשקל כשהוא לעצמו, ובו ניתן לבדוק האם המשקל מאופס או שמא לא, כך שבדרך כלל אני צופה בצג המחשב, ורק לעתים רחוקות יותר בצג העליון של המשקל עצמו.
ובכן, שאלתי היא מהי עלי לעשות כנגד אותם לקוחות שהיו לפני הלקוחה שבמהלך קנייתה התברר לי כי המשקל מזייף, וכנראה גם מהם גביתי ממון יתר על המידה, מעבר לכך שמהרתי ליידע את האחראים שבסופר על כך.

מרן ראש הישיבה

אינך צריך כלום.
הודעת לאחראים והם ישברו את הראש.
אם זו אשמתך – שהיית צריך להסתכל למעלה – תעשה צרכי רבים. כגון לתרום מיקר (מכשיר למים קרים) במקום ציבורי וכדומה.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן