Menu
שאל את הרב
print
אא

בחור שפוגש בת והיא לא מצאה חן בעיניו מבחינת היופי ובטוח שהיא לא מתאימה לו - האם צריך ליפגוש אותה פעם שנית כדי שהיא לא תחשוב שזה בגלל היופי שלה שאני לא רוצה או להגיד לשדכנית שזה לא מתאים?

רבני בית ההוראה

הרב נחום דיאמנט והרב שמחה כהן ממליצים כמעט בכל מצב לעשות פגישה שניה, כי בפגישה ראשונה לא תמיד מרגישים מה טוב לנו באמת וגם מבחינת היופי לפעמים טועים בהסתכלות בגלל הלחץ וההתרגשות שבפגישה הראשונה, וגם סוג איפור ובגדים מסויימים משפיעים ויכולים להשתנות בפגישה אחרת.
וכך ייעצתי לבחרוים בישיבתינו, וכמה פעמים על ידי פגישה שניה הרגישו שפנים חדשות באו לכאן, ולבסוף נסגר השידוך באהבה ואחוה שלום וריעות.
ועוד שעל ידי פגישה שניה אתה תהיה בטוח בעצמך בהחלטה, וכאן זה על דרך ספק.
ע"ה אוריאל בוכריץ ס"ט.

שאלת המשך:

אבל באופן שזה ודאי לא מתאים כגון אם היא שמנה והבחור אי אפשר לו עם זה מה עדיף לעשות ליפגש פעם שנית כדי שהיא לא תחשוב שזה בגלל שהיא שמנה וכדומה והיא לא תיפגע או לא ליפגש אותה פעם שנית שמא הפרדה יהיה עוד יותר קשה וגם מבחינת האיבוד זמן?

רבני בית ההוראה

1. אם בטוח שלא ימצא חן בעיניך על ידי פגישה שניה, אז תבטל.
2. השיקול שהיא תפגע, לא נכון, כי היא יודעת שעושים פגישות בשביל לבדוק התאמה. רק אל תגיד את הסיבה לביטול, אלא תגיד שהסגנון לא מתאים.
ע"ה אוריאל בוכריץ ס"ט.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן