Menu
שאל את הרב
print
אא

שוב עלה בדעתי שיש לומר שמרן אסר כשלוחץ על בטנו כהרגלו בחול וללא שינוי, ולא הותר לישראל לעשות מלאכה דרבנן לצורך חולה שאין בו סכנה שאין לו סכנת אבר, אלא א"כ עושה בשינוי, מה דעת כבודו על התירוץ?

הרב ירון ביתאן

אם האיסור ללחוץ על בטנו היה איסור גמור מדרבנן יש מקום לדבריך לפי מה שפסק מרן (בסימן שכ"ח סעיף י"ז), אבל נראה שהאיסור הוא רק משום רפואה, וכל רפואה הותרה אצל קטן.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן