הרב כתב בספרו יריעות שלמה שניתן להפריד דיבוק קל מאוד באות ה' בין הראש לרגל השמאלית אם נעשה לאחר הכתיבה מספק ספיקא.
שאלתי א. אם המשיך לכתוב בתו"מ מדוע אין בעיה של כסדרן הרי האות פסולה?
ב. מתי ניתן לומר ספק ספיקא בדינים שלא נפסקו? הרי הרבה הלכות שנויות במחלוקת וניתן לצרף בהם שתי ספקות. למשל יש דעות בפוסקים שלא מצריכים כסדרן ויש דעות שאין חק תוכות לאחר הכתיבה, א"כ מדוע לא נאמר ספק ספיקא ונתיר לתקן כל טעות אפי' שכתב אחריה? וכן נתיר בדיעבד בכתב ללא שירטוט לאחר שמחק את הכתב כי יש דעות שמתירות אם היה בתחילה שרטוט ויש דעות המתירות לשרטט לאחר הכתיבה?