כיריים בפסח
אין חובה לקחת כירים חדשות, צריך לנקות אותם היטב ואח”כ לעשות להם הגעלה. ומכל מקום טוב שיהיו כירים לפסח.
הטור סובר שלא ישתו אחרי 4 כוסות, כדי שלא ישתכרו - שילמדו תורה בישוב הדעת כל הלילה. יוצא שצריכים ללמוד כל הלילה, אז זה לא כמו רבי אלעזר בן עזריה שפוסק שעד חצות המצוה לאכול את המצה?
לאכול אפיקומן – עד חצות, אבל לספר ביציאת מצרים (אחר אכילת מצה) – כל הלילה (עד שתחטפנו שינה). ועיין בשלחן ערוך סימן תפ"א סעיף א-ב, ובמשנה ברורה שם סעיף קטן א' בהרחבה.