לימוד תורה בעיון
אם טוב לו ללמוד לאט ובעיון למה שלא ילמד כך? אדרבה זה הלימוד היותר טוב ומוצלח.
אולי יקבע איזה מעט זמן לבקיאות בתורה, וברוב הזמן יעסוק בתורה בדרך שהוא אוהב ומתחבר.
2. מכל מקום לעיקר הדברים, הנה שמו של משה לא נזכר אלא בדרך אגב ממש. ומה גם שיש נוסחאות שמשמיטים את שמו לגמרי ואינם גורסים הפסוק ויאמינו וגו' (עיין בהגדת הגאונים והרמב"ם).
והטעם לזה ראיתי שהוא להדגיש את הענין של "אני ולא מלאך, אני ולא שליח".