Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום וברכה בעוד כחודשיים אנחנו נוסעים למלון דרך ארגון מסוים עם כשרות של הרב בורנשטיין שליט"א אני אישה מעדות המזרח האם אפשר לסמוך על בכשרות במלון(העופות רובין/לנדא והבשר קהילות)

הרב רזיאל כהן

אינני מכיר את הרב בורנשטיין, ולא את רמת הכשרות שהוא מעניק. ביררתי עליו קצת מפי בקיאים, ואמרו לי שהצוות שלו מכיל מספר מועט מידי של משגיחים הפרוסים ביותר מידי מקומות בו זמנית, ולכן לכאורה הדבר מעלה חשש רציני לגבי רמת הכשרות שלו. בפרט שמדובר במלונות, ששם המלאכה מורכבת מאד, ודרושה להם השגחה קפדנית והדוקה יותר כידוע. ובפרט אם כל ימות השנה המלון אינו “מהדרין” ורק הופך להיות כזה לצורך הנופש המדובר.
אם יש לכם מידע אחר על הרב בורנשטיין ממקור מוסמך, אשמח לדעת.
כדאי לשאול עליו גם באתר של אירגון “כושרות”.

שאלת המשך: מס שאלה 82413

בהמשך לשאלתי טעיתי לגבי כשרות המקום הכשרות בפיקוח נחמיה רוטנברג האם אפשר לסמוך?

הרב רזיאל כהן

בענין הכשרות של הרב רוטנברג
יש באירופה שני “הרב רוטנברג” המעניקים כשרות, הראשון הרב מרדכי רוטנברג ממחזיקי הדת בפאריז, והכשרות שלו טובה מאד וברמה גבוהה. והשני הוא הרב נחמיה רוטנברג מ”כשרות אירופה” (KE), ולפי הנשמע רמת הכשרות שלו בסיסית יותר. לא הצלחתי לברר עליו הרבה, אבל כיון שמתוך שאלתכם ניכר שמדובר במלון בחו”ל, בו הבעיות רבות וקשות הרבה יותר יותר מהמלונות בארץ, לכן עצתי שוב לברר עליו היטב (אולי באתר של “כושרות”), לפני שתסגרו על הנופש ההוא.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן