מאמרים
לא הבנתי שאלתך. בני הכפרים טרודים בפרנסתם ובאים
מפורש בשולחן ערוך יורה דעה (סימן רג סעיף
1. אדם חייב לתת צדקה. מרן כתב (ביורה
אם יכולים לגלוש ממנו למקומות אסורים (בחיבור אלחוטי)
1. לכתחילה ראוי שיהיה אדם שמגדל זקן שיש
יענה עם כל הציבור יחד. המקור לכך: שו"ת
בדרך כלל מקובל לעלות בערב ראש חדש וביום
אין שום הבדל בסדר הספקות אם אני אומר
יש טעות בציון ההלכה וצריך לציין הערה 2
מוך דחוק מנהג כשר ונכון הוא, וראוי לנהוג
א) מבטאים רי"ש הונגרית, כלומר מהשיניים, ואז ניתן
א) אם מתפלל עם הש"צ ומסיים יחד איתו
לא שמעתי בדיוק מה הרב אמר, אפשר שאמר
אין צורך לדעת אפשר לשנות המזל ע"פ תפילה.
א) אין צריך. ב) בארץ ישראל כן.
בסידורי ליוורנו הישנים נשמטה ברכה זו (כך אני
א) אדם שמתפלל פעם אחת או אפילו כמה
1. אם הוא קשה כמו גג (כלשון הרמב"ם),
כפי הידוע לנו במיץ ענבים בד"ץ שארית ישראל
מברכת מחוץ למקוה. וכן מורים לכל החתנים בישיבה.
רבינא בחיריק הבי"ת. הספרדים לא היו מבדילים בין
מצוה גדולה יש בידך להחזיר בדחיפות את החמץ
אסור.
מותר להמשיך בבנייתו גם בתשעה באב כיון שרוב
מעיקר הדין מותר לעשות כן , וכל שכן
כלי נגישות