מאמרים
1. יש פתגם שאומר: השמחה אינה מצווה אך
יש חילוק בין טעמי ההיתר, ההיתר בסימן של"ח
עליית לוי דומה למי שקונה העליה, כי זה
אם הבן בגיל בר מצוה יכול הבן להדליק
1. לא יעלה. 2. אין צריך לסתום אזניים.
אבל לא תוכל לדעת בדיוק כמה. תשלח להם
ראיתי למרן הרב עובדיה שליט"א שכתב שכוונת האר"י
גם אחרי נישואין צריך תנאים רבים ודוקא מפי
אם ראית האות ר' מתוך הספר תורה מועיל,
תקח תינוק אחר, וראשית תראה לו אותיות שונות
בראש חודש כך נאמר בכל הפוסקים שגוללים התפילין
אפשר לעשות כן ולשמוע אח"כ, בהזדמנות הכי קרובה
1) כיון שאת ההורים לא נוכל לחנך או
אפשר
כתב מרן בחו"מ (סימן שנ"ט ס"ח): אסור לגזול
1) אכן זו אפשרות אחת, אפשרות נוספת משום
יכול להיות שאיש ואשתו נחשבים כגוף אחד ואביון
אדם יחשוב, אם יש לו כרטיס טלכרט ויפרסמו
מה שפשוט לו לשואל דהוי פסיק רישיה בדרבנן
פאה נכרית דינה כמו שיער ממש ויותר יפה
מספיק כשר. והטעם הוא שמצות חינוך מטרתה להרגיל
א) תוכל לשבת. ב) אל תשנה. ג) קפה.
יש שש אותיות וסימנן "מין קול" שהדגש נשמט
נראה שלא.
מותר להשתמש, אך להודיע לגבאי שלא יעשה כן
כלי נגישות