מאמרים
מובא בספרים שזה סגולה נגד עין הרע כי
1) אסור 2) כנ''ל 3) יש ענין ללכת
אם לא נראה אדום, רק חשש כגון חום
מה לעשות? יישאר כל ימיו בהתלבטות?
א. כן. ב. לא. ג. זה מפורש בגמרא
תלוי במדינה, בארה"ב אפשר לסמוך על מוצרים של
עדיף שלא לטוס.
למה לשנות?
ודאי בשרי כי טעם הבשר נכנס בשמן.
א) עדיף להתענות ביום חמישי שלפני, וכן יעשה
א) נראה לי שזה תלוי באיזה קרשים מדובר.
בתחילה הגמ' למדה ששריפה חמורה מסייף, אח"כ למדה
לתלות מודעה בחנות, אפשר שהקונה יבוא עם חשבונית
א) בדין שפשוף שני צידי הבגד זה ע"ג
אם זה נבע מחוסר זהירות חייב לשלם.
נראה שיסוד המחלוקת היא אם שני השמות שנתנו
אין בפסוק הנ"ל כלום. דבר שאינו טוב הכוונה
ראה באורך בספר הקדוש עוד יוסף חי (הלכות)
אם אין ברירה – לומדים. כך למדו בימי
אין שום עיון בנושא. ריהטת הדברים נראה כאילו
אינני יודע. החינה מנהג קדמון לפני הרמב"ם תשאל
אם המשפחה של האם מוכנים לממן. שיהיו דברי
צריך לומר מלרע ואין כאן דין נסוג אחור,
1. ודאי שלא! וגם מרן הגר"ע יוסף מבטא
חן חן על התגובה. ובעצם דברי הבכור יעקב,
כלי נגישות